meme’s som matcher meg


1. Haha, typisk meg // 2. Hah, tror mange kan kjenne seg igjen litt her? Ikke at jeg trodde jeg skulle være gift, men ihvertfall ha fast jobb og kanskje leilighet. Weeell, ser nå hvordan det gikk. I’m still a loser, lol.


1. Meg! Kunne aldri hengt noe sånt på veggen. Bare folk som har et behov for å bevise at de er så snille (når de egentlig er noen sladderkjerringer) som henger opp slike ”life quotes”. // 2. Er så mange sanger jeg har dårlige minner til, men så er de jo bra sanger, haha.


1. Hver gang jeg ikke får sove så ser jeg på klokken og regner hvor mange timer jeg har på å sove. Så er klokken blitt mange og jeg ligger bare å tenker at nå MÅ jeg sove, men får det ikke til. Så ender det med at jeg får lite søvn. // Som å se meg selv, haha!


1. Typisk meg, lol. // 2. Altså dette er såå meg, klikker på meg selv når jeg klarer å fucke opp eyelineren. Hvorfor må det være så vanskelig?!


1. Yep // 2. Men svarte klær er jo så fiint! Jeg digger svart, selv på den varmeste sommerdagen.


1. Meg hver eneste gang jeg drikker. Er så fornøyd med sminken i starten, men utover kvelden ser den helt rævva ut. Jeg aner ikke hvorfor, men hver gang jeg fester så kommer mascaraen under øynene mine. Og hudsminken bare kaker seg, not pretty! // 2. Dette gjør jeg nesten hver eneste gang jeg shopper på nett. Sjekker alltid ut det billigste først, man kan jo faktisk finne utrolig mye fint billig.


1. Når jeg bestiller noe på nett! // 2. Dette er meg og Anders! Når vi finner en serie vi begge liker, så ser vi ferdig alt med en gang. Haha!


1. Typisk at jeg møter på noen jeg kjenner når jeg ser ut som et dass. For eksempel når jeg skal til butikken og ikke har orket ordnet meg, så vil jeg bare forte meg hjem igjen, men selvfølgelig må jeg møte på noen. // 2. Beskriver egentlig hele meg, lol.


1. Verste jeg vet er når noen sier vi må snakke senere. NEI fortell meg nå, hvis ikke går jeg rundt og prøver å tenke hva jeg har gjort galt. // 2. Yap, hah!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg