3 sanger akkurat nå

O_X_Nj276PsFXavnFRG0HUhKDN34QTLtg

3 sanger jeg digger akkurat nå! ‘Tid for å gå’ av Sval hørte jeg her en dag, og jeg diiigger den. Så bra!

Akkurat nå holder Anders på å lage mat, blir bare noe enkelt som tomatsuppe med pølse og bacon i dag. Han har kjøpt en svær pakke med bacon, så tror denne tomatsuppa kommer til å smake mye bacon. Haha! I dag har jeg hatt fri, så jeg har bare vært hjemme og egentlig ikke gjort så mye. Har gjort litt husarbeid, og så har jeg funnet antrekk osv til i morgen. Jeg jobber 11-18, og rett etter det skal jeg på fest på Skogn. Jeg skal stenge butikken, og så må jeg kjappe meg å fikse meg litt på jobb før skyssa mi henter meg. Kommer sikkert til å stresse meg ihjel, haha! Jeg har eksperimert litt med øyenskygge i dag, fordi jeg tenkte å legge rød øyenskygge i morgen. Jeg feilen x antall ganger før jeg ble fornøyd, så nå vet jeg ihvertfall hvordan jeg skal legge den i morgen. Jeg har ingen rød øyenskygge, så jeg skal bruke en rød leppestift, og en rødlilla over der igjen for å få mørknet fargen litt. Ble ganske kult! Håper bare jeg ikke fucket det til i morgen da, haha. Meeen nå skal jeg hjelpe til å lage mat her, og så skal Anders få laste ned den apefilmen nummer 3. Håper den er bra!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg