trøtt

Hallo. Nå er jeg på Verdal til familien, og skal sove over til i morgen. Lenge siden jeg har vært på besøk. Kjenner jeg er utrolig trøtt i dag, sov til klokken 12 i dag men kunne sikkert sovet i fem timer til. I går var jeg på julebord, og var vel hjemme litt etter 01. Da var jeg sykt sliten, hadde jo vært på jobb siden 11 på morgenen. Aldri vært så godt å kommet hjem før! Det var helt greit på julebord, eneste som ødela litt for meg var at jeg fikk sånn trykk i brystet. Tror det var luft, jeg fikk det ihvertfall etter et par cider. Det var vondt, så jeg klarte ikke drikke eller spise så mye. Måtte gå på do flere ganger for å slappe av litt, var så anstrengende å sitte å ha vondt sammen med de andre. I tillegg ble magen min skikkelig oppblåst, så alt var egentlig bare pain, haha. Kjenner jeg har litt vondt i brystet enda også.

Jeg har knipset noen bilder av noen innkjøp, men kjenner jeg ikke orket å lage et til innlegg i dag. Nå tror jeg at jeg skal sove bittelitt, er så trøtt.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg