all black

Da jeg var i Steinkjer her om dagen, så handlet jeg litt til meg selv også. Var innom H&M og de hadde såååå mye fint! Jeg skulle jo egentlig bare se etter en kjole, men fant alt annet enn en kjole. Jeg bare whaaat, de har jo fått inn såå mye fint! Det var så mange fine plagg der. Jeg var jo på H&M på Levanger for noen dager siden, og der fant jeg ingenting. Så det er tydeligvis forskjellig utvalg på de forskjellige butikkene, her på Levanger er det veldig dårlig ihvertfall. Jeg måtte jo såklart shoppe litt da, klarte ikke dy meg lol. Når jeg kom hjem så så jeg at jeg kun hadde handlet svarte plagg, med unntak av et grønt skjørt. Haha! Jeg elsker svart. Tenkte å vise dere plaggene, så her er dem!

♠ Just love black ♠


Fuskepels jakke fra Cubus, elsker denne! Denne kjøpte jeg her i Levanger før jobb en dag, jeg måtte bare. Jeg så den og prøvde den da jeg var i Steinkjer, men de hadde ikke størrelsen min pluss at den kosta 700kr, så jeg kjøpte den ikke. Men jeg klarte selvfølgelig ikke slutte å tenke på den, så da jeg fant den i XS så måtte jeg bare ha den. Fikk 10% på den da, siden jeg meldte meg inn i kundeklubben deres. Er den ikke fin? Kvaliteten føles veldig bra også.
 


T-skjorte fra HM. Synes den er sååå fin, og elsker stoffet! Velour er jo så in akkurat nå også, og det forstår jeg godt.
 


Body fra HM. Så fin! Denne er også i velourstoff.
 


Langermet topp fra HM.
 


Enda en langermet topp også fra HM.

Er så fornøyd med alt, og spesielt fuskepels jakken. Har lenge hatt lyst på en slik i svart, men har liksom ikke funnet noen fine eller som har passet helt. Nå skal jeg ikke shoppe noe mer til meg selv, skal til Trondheim på julegavehandel med tantene mine neste tirsdag. Det gjør vi hvert år før jul, så er nesten blitt en tradisjon. Så det gleder jeg meg til! Er alltid så koselig i Trondheim før jul. Vet ikke om det er så julete der i gatene enda, men det vil jeg nesten tro det er. Det pyntes bare tidligere og tidligere hvert år. Jeg har handlet de fleste julegavene heldigvis, så har bare noen igjen. Deilig!
 



Søte pusen! Haha, har lagt dyna over han. Nå sitter jeg med macen til pappa, er derfor det står hans navn på bildene. Har lånet lightroom’en hans, vet ikke hvordan jeg fjerner navnet. Nå har de andre tatt kveld her, så jeg skal legge meg og se på en eller annen søppelserie. Kanskje Ex on the beach Sverige, hehhh. Yesda, jeg ser på det fortsatt, bare på en ny sesong nå da. Altså det programmet ER så teit! Kvinnfolka får jo følelser bare en fyr ser på dem, etter kun 1 jævla dag sammen, så blir det sjalusidrama da. Greit nok at man er sjalu av seg, det er jeg selv, men altså etter å ha kjent fyren i 24 timer? Hva faen liksom, det skal jo ikke være mulig. Dessuten så skjønner jeg ikke hvorfor de skal holde seg kun til en person der inne, hallo guttene som melder seg på slike program er fuckboys asfuck, så hva tror du liksom. Ahh, naive kvinnfolk er noe av det verste jeg vet. Sånne som tror fyren de holder på med i en time er the man of their life, imens mannen egentlig bare vil ha litt kos og ikke mer enn det. Og så blir det et helvetes drama om at han gir de falske forhåpninger osv. Stakkars menn…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg