50 spørsmål og svar

1. Hvor gammel er du om 5 år? Da er jeg 29 år GAMMEL. Haha, jeg får nesten litt angst av å tenke på det når jeg vet hvor fort 5 år faktisk går. Jeg vil ikke bli eldre enn 24! :(((
 

2. Hvem har du vært sammen med i minst to timer i dag? Bestemor, bestefar, pappa, tanta mi og søskene mine. 
 

 3. Hvor høy er du? 1.62. Jeg har alltid trodd jeg var 1.63, men målte meg på nytt og da var jeg 1.62. Kanskje jeg har krympet, lol.
 

4. Hvilken film så du sist? En apefilm, haha.
 

5. Hvem ringte du sist? Pappa.
 

6. Hvem ringte deg sist? Mamma.
 

7. Hva stod det på den siste sms’en du fikk? Det var en varsel om at jeg har fått 480 kroner på konto. Jeg gidder ikke skrive opp meldingen, hehe.

 

8. Foretrekker du å ringe eller sende sms? Jeg foretrekker sms om det ikke er noe spesielt, eller ikke sms, men melding på facebook. Om det haster så ringer jeg.

 

9. Hva er ditt favorittsted? I en solseng et varmt sted, foran et basseng eller havet. Send meg til syden NÅ, plz!

 

10. Hvilket sted foretrekker du minst? Sykehuset, legen eller tannlegen. Får alltid en dårlig følelse i meg når jeg går inn dit.

 

11. Når så du moren din sist? Det var når jeg var hjemme på besøk til henne sist, husker ikke helt når det var. For 2-3 uker siden tror jeg. 
 

12. Hvilken øyenfarge har du? Blå, sånn stygg, mørk kjedelig blåfarge. Hater øyenfargen min, vil ha lysblå øyne!

 

13. Hvilken julesang er din favoritt? Ingen, er ikke noe glad i julesanger. Er ikke akkurat noe jeg setter meg ned og hører på.

 

14. Er foreldrene dine gift eller skilt? Skilt.

 

15. Når våknet du i dag? Litt før klokken 13, var så godt å sove litt lenge i dag. Var enda drittrøtt da jeg sto opp.

 

16. Hvor tror du at du befinner deg om 10 år? Helt ærlig så aner jeg ikke. Jeg håper at vi har kjøpt et hus eller en fin leilighet, har et par barn og at jeg har en fast jobb jeg trives i. Og at jeg er tilfreds med livet jeg lever, det er egentlig alt jeg ber om. At jeg skal være lykkelig.

 

7. Hva skremte deg om natten som barn? Spøkelser. Det spøkte ikke, men jeg var livredd for overnaturlige barn. Og så hendte det at jeg så syner/skygger i mørket, da ble jeg livredd husker jeg. En gang så jeg en svær tarantell i mørket, husker jeg hylte og skrek. Da gikk jeg i barnehagen, og det husker jeg enda. Haha! 

 

18. Hvilket siste youtubeklipp fikk deg til å le? Tror det var en video tommylife la ut, det katten hans liksom skulle sminke han. Dere må se den videoen, fliret meg ihjel.

 

19. Hva er din beste egenskap? Har jeg egentlig noen gode egenskaper? Haha, jeg kan seriøst bare komme på dårlige egenskaper. Jeg er et dårlig menneske. 🙁 For real, liksom.

 

20. Hva er din verste egenskap? Jeg er ikke så veldig selvstendig, jeg må ha hjelp til å kjøpe en fuckings pære liksom.

 

21. Sover du med eller uten klær om natten? Sover i trusa. Sover noen med pysj egentlig? Må være ubehagelig.

 

22. Hvor mange puter har du i sengen? 3 stk.

 

23. Hva er det rareste du har spist? Hmm, ingenting spesielt. Har aldri smakt noe uvanlig.

 

24. Har du stasjonær eller bærbar data? Jeg har ingen PC, låner Anders sin av og til. 

 

25. Foretrekker du sko, sokker eller barføtt? Barføtt inne, men selvfølgelig sokker og sko ute. Jeg går alltid barføtt inne, men med tøfler på.

 

26. Hva hører du på akkurat nå? Hører på bestemor som snakker. 😛

 

27. Hvilken iskrem er din favoritt? Vaniljestang! Og softis med sjokoladestrøssel.

 

28. Hvilken dessert er din favoritt? Pavlovakake eller fruktsalat med krem. Yummi!

 

29. Hva er den største premien du har vunnet? Vant en svær mappe med sminkebørster en gang. Det er vel det eneste ”store” jeg har vunnet.

 

30. Liker du kaffe? Nei, og det er jeg glad for, vil ikke ha gule tenner.

 

31. Hva drikker du helst til frokost? Vann eller appelsinjuice. Kakao er også veldig godt til frokost. Jeg spiser aldri frokost da, tar meg ikke tid til det om morgenen. Her blir søvn prioritert, haha!

 

32. Hvem var din favorittlærer på vgs? Ingen, tror ikke lærerne la merke til meg engang.

 

33. Kan du spille poker? Nei.

 

34. Hva har du spist i dag? Vaffler og kjøttkaker.

 

35. Nevn en historisk person som interesserer deg? Jeg må faktisk si ingen. 

 

36. Hvilken radiostasjon var den siste du hørte på? Det husker jeg ikke, sikkert p4 eller noe sånt. Hører aldri på radio, kun når jeg sitter på bil hos andre.

 

37. Vil du ha barn? Joda, jeg vil da det. Bare ikke før om hundre år.

 

38. Kan du noen andre språk enn norsk? Kan svensk og engelsk.

 

39. Sover du på en spesiell side? Ja, jeg sover innerst mot veggen. På den andre siden får jeg ikke lov til å sove for Anders, haha. Han skal opp på jobb før meg, så da slipper han å hoppe over meg om morgenen.

 

40. Foretrekker du havet eller basseng? Basseng, i havet er det så mye rart. Ekle steiner, krabber osv.

 

41. Hva bruker du helst penger på? Klær! Elsker å kjøpe klær. Men mesteparten av pengene går selvfølgelig til mat og regninger.

 

42. Eier du dyrbare smykker? Nei, hater å ha på smykker, ringer etc.

 

43. Hva er ditt favorittprogram på tv? Av reality så liker jeg Kardashians, svenske hollywoodfruer, Truls ala Hellstrøm, Hellstrøm rydder opp hjemme etc, har egentlig ikke noe favorittprogram der. Favorittserien min er helt klart Game of thrones!

 

44. Hva skal du gjøre i helgen? Har ingen planer, skal ihvertfall være rolig.

 

45. Kan du stå på slalom? Nei.

 

 46. Hvordan imponerer man deg? Haha, jeg vet seriøst ikke. God humor, kanskje? Hvis jeg møter en person jeg tror er kjedelig, men som viser seg å ha rå bra humor, da blir jeg imponert.

 

47. Hva slags ringelyd har du på mobilen? Den vanlige iphone ringelyden. Vet ikke hva den heter, men dere vet sikkert.

 

48. Fortell en ting leserne dine antaglig ikke vet om deg? Jeg har ikke bilkortet, og jeg er 24 lol. Har nesten ikke øvelselkjørt heller.

 

49. Hva har du nærmest deg nå som er rødt? En sofa.

 

50. Er du sosial? Jeg er kun sosial med de jeg kjenner, men er ikke slik at jeg møter de hver dag, nei. Jeg er ikke så veldig sosial, og har nesten ingen venner. Jeg får helt angst når noen prøver å bli kjent med meg, synes det er så sinnsykt vanskelig. Hva skal vi gjøre når vi møtes da liksom? Går ikke an å bli kjent med meg.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg