skylder femti tusen

Hei. Nå har jeg og Anders nettopp sett en episode av ‘Punisher’ på netflix. Har sett noen episoder av den serien nå, og den virker ikke så værst. Virker ganske spennende! Så den gleder jeg meg til å se mer av. Nå skal jeg se en episode av Outlander, den anbefales, veldig bra serie. Den kan sees på netflix og viaplay, mulig den finnes på hbo nordic også. Men jeg tror det bare er viaplay som har fått sesong 3 enda, da. Jeg merker at jeg er inne i en sånn serie periode nå som det har blitt vinter for fullt. Det er så vanvittig kaldt at jeg hæler ikke røre meg ut døra med mindre jeg må, så da er serietitting inne perfekt. Med litt tente lys og dyna i sofaen, seff! 😉 Kos! Jeg begynner ikke før 12 i morgen på jobb, så da kan jeg sitte oppe litt lenger også. Etter jobb i morgen drar jeg til mamma på besøk, og sover over der til torsdag. Begynner å bli en stund siden jeg har vært der, så det blir koselig.

Haha, en dag hadde vi fått brev fra staten(?), husker ikke hvor brevet var fra. Brevet var åpnet, så jeg synes det var litt rart. Jeg leste hva som sto inni, og der sto det at jeg skyldte staten 50.000 kroner. Så leste jeg navnet hvem brevet var til, og det var til en eller annen med utenlandsk navn. Denne personen hadde altså åpnet brevet sitt, for og så legge det i en annen sin postkasse. Haha, han var antageligvis oppgitt, og bare la det i en annen postkasse. Har sikkert ikke råd til å betale de 50.000 kronene, så han bare fortrenger det og slenger vekk brevet. Lol. Stakkars fyr! Nå skal jeg se serie!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg