et sykehus

Hallo! Jeg er fortsatt i Verdal hos mamma, men tenker å dra hjem til Anders og pusene snart. Vi har nettopp spist seibiff her, noe jeg sjeldent spiser fordi Anders ikke liker det. Haha.. Her hjemme er mamma og broren min syk, så jeg håååper ikke jeg blir smittet! Simon har hatt omgangen også, så krysser fingrene for at jeg ikke blir smittet av det ihverfall. Isåfall så dør jeg, omgangssyken er det verste i hele verden, og en av mine største frykter er seriøst å bli smittet av det. Lol!

Nei, nå skal jeg komme meg hjem.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg