late-helg

Hei. Nå har jeg nettopp sett en episode av Outlander. Har bare 1 episode igjen nå! :((( Den serien er bare sååå bra, dere se den! I går så jeg og Anders siste episode av Punisher også, den serien er også utrolig bra. Nå har jeg fri frem til lørdag, så har en slags ”late-helg” nå. Hehe.. I morgen skal jeg og Anders dra for å besøke mamma, blir koselig. Ellers håper jeg at jakken min kommer i morgen. Gleder meg sånn! Har siklet etter den jakken i noen måneder nå, og snaart er den min. Nå skal jeg se på Kollektivet på viafree. Vi bloggezzzz!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg