så forbanna typisk

Nå har jeg kommet meg hjem fra jobb, og har nettopp vært å hentet ut en pakke. Jeg bestilte en rød fløyelsbody med utringning fra nelly, men tror dere den passet eller? NEIDA. Doh, så typisk. Den ble for stor rundt brystpartiet, den hang liksom ved brystene. Ikke noe fint, og har ikke lyst til å flashe brystene heller liksom. :)))) Hadde tenkt til å bruke den i jula med en svart høytlivsbukse, men får heller se om jeg finner noe annet. Har ikke så lyst til å bruke kjole når jeg skal feste i romjula egentlig, det blir alltid så jeg bytter til noe annet utover natta uansett. Jeg kjøpte en helt vanlig svart kjole i går på bikbok på 30%, så får se om jeg ikke bruker den allikevel da. Den var veldig fin, selv om den var helt enkel.

Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden, og så blir det biff til middag (eller kveldsmat, hehe) litt senere. Nam! Jeg skulle egentlig ha fri i morgen og hadde gledet meg til det, men så måtte jeg jobbe 12-17 istedet. Jaja… Hadde egentlig tenkt å bli med Anders til Åre i morgen, men. Sånn er deeet! Dere få ha en fin helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg