1. juledag

Hallo! Jeg kom hjem for en times tid siden, var godt å komme hjem etter et par dager på Verdal. Har hatt det veldig koselig med familien! Nå venter jeg på at Anders også skal komme hjem.♥ Kattene har allerede kommet hjem, de var med han til familien sin i går, haha! Var jo for ille at de skulle være hjemme alene på julaften, stakkars. Tror nok de liker seg best hjemme da. I dag har jeg vært hos mamma hele dagen. Har ikke gjort så mye, vi har spist og jeg og mamma gikk en liten tur i dag. Her er et lite bildedryss fra i dag! ↓

Jeg fikk låne vinterskoene til Linnea her. Jeg hadde på meg korte vans sko og ankelsokker først, men mamma syntes det så for gæli ut. Hadde jo blitt iskaldt, da! Jeg eier ikke så mye varme vintersko akkurat, haha. Vans sko i masse snø er ikke akkurat det diggeste å gå i på vinteren.
 

Tenk at det ble snø til jul da! Det hadde jeg ikke trodd for noen dager siden, da det regnet og var masse sludd ute. Fikk mye mer julestemning når all snøen kom, så koselig! Og ikke minst fint, snø er så vakkert synes jeg. Meeen, nå skal jeg hoppe i dusjen og vaske håret. Jeg har ikke vasket håret på en uke, håret er seriøst skikkelig fælt nå. Man kan se at det er fettete, skikkelig fint<333 Haha, æsj! Til dere som lurer, jeg prøver å vaske håret så sjeldent som mulig, siden det blir så fort slitt når jeg vasker det ofte. Derfor vasker jeg det 1 gang i uken ca, men bruker aldri å la det gå over en uke egentlig da. Der går grensa altså, haha! Uansett, tenker å dere bilder fra julaften med dere senere også, men det blir i morgen. Og så tenker jeg å vise hva jeg fikk i julegaver, fikk så mye fint! Dere får ha en fin 1. juledag videre folkens.♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg