mine julegaver

Fikk løsvipper, neglefil, duftlys, notatbok, votter, GHD hårkrem, rosa kniv (OMG!♥), en bok, veske, brødrister, telys, sjokoladefondue, 4 glass og penger. Er så fornøyd med alt! Brødrister fikk jeg to av, så det fikk jeg fikset. Ellers gleder jeg meg veldig til å lese boka, den hadde jeg ønsket meg! Jeg fikk en god del penger, så tenker å kjøpe meg en klokke fra Daniel Wellington og en bærbar PC. En PC trenger jeg skikkelig, for akkurat nå låner jeg Anders sin. Jeg liker egentlig ikke hans så godt, så gleder meg til å kjøpe min egen! Ellers så fikk jeg et bilde og en krølltang fra MAST også, av Anders. Jeg glemte helt å ta bilder av det. Krølltangen er en MAST volume 1, og den er seriøst den beste krølltangen jeg har prøvd ever. Krøllene holder helt sykt godt, jeg trenger ikke bruke hårspray en gang. Krøllene blir skikkelig fine også, så er skikkelig fornøyd med den!

Fikk du noe fint til jul?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg