hallo 2018

Godt nyttår alle sammen! Helt sykt at vi er i 2018 allerede, men nå skal jeg ikke begynne å babble om hvor raskt tiden går igjen. Hehe! I dag er det masse facebook-oppdateringer om det fine året som har vært, sorry men jeg må spy litt av hvor positive alle skal være. ”Nytt år, nye muligheter” setningen spyr jeg enda litt mer av, og liiitt enda mer av alle nyttårsforsettene som ingen klarer å oppnå uansett. Haha, men seriøst, er dere ikke enig i at det er litt irriterende? Som om 2018 blir så mye annerledes enn alle de andre årene, det hele er jo bare en illusjon og det er jo ingenting som forandrer seg selv om det er et nytt år. Skjønner ikke helt hvorfor folk babbler om nye muligheter, hvilke muligheter da? Med mindre du er kjendis eller en blogger som får muligheter kastet etter deg. Men er du en ”vanlig” person med et vanlig liv og jobb, så tror jeg desverre ikke det kommer så mange muligheter. Haha, mulig jeg bare er litt negativ nå, men jeg vil heller kalle det å være realistisk.

Nok om deeet! Jeg hadde en trivelig kveld hjemme hos bestemor og bestefar, sammen med familien min på pappa’s side og Anders. Vi spiste kalkun og pavlovakake til dessert, elsker pavlovakake! Jeg er ikke så glad i kaker, men pavlovakake er helt sykt godt. Resten av kvelden spilte vi bingo og brettspill, før vi gikk ut for å se på rakettene. Det er egentlig ikke så mange raketter å se på lenger, det er jo nesten ingen som kjøper det. Så det er jo litt kjedelig egentlig. Men jeg er jo ikke noe bedre selv, jeg kjøper ingen raketter jeg heller. Her er noen bilder fra i går!

Tenkte jeg skulle prøve å få noen bra bilder av rakettene, men det var ikke så enkelt. Helt umulig egentlig! Disse to bildene var de beste jeg fikk tatt.

Dette hadde jeg på meg i går, gadd ikke pynte meg noe særlig. Nå synes jeg det er litt godt at julen er ferdig, og skal straks rytte bort alt av jul her hjemme. Nå kan januar gå fort synes jeg, og så kan jeg begynne å se mot vår.
 



Med det samme jeg holder på her, så kan jeg vel dele noen nyttårsforsetter også. Jeg har ikke satt meg så mange, kun noen få REALISTISKE forsetter. Ikke noe ”i år skal jeg begynne å trene og spise sunnere”-bullshit. Så her er mine ↓

♥ Prøve å reise litt mer sammen med Anders, ihvertfall få til en reise i sommer. Vi er litt usikre på hvor enda, men i går fikk vi tips om Barcelona. Jeg har lyst til å ligge på en fin strand og sole meg, imens Anders vil til en storby. Derfor passet Barcelona oss veldig, der ligger stranda i byen på en måte. Da kan vi shoppe og finne på ting noen dager, og bare sole oss og bade andre dager. Perfekt!

♥ Spare litt til leilighet. I år SKAL jeg spare til leilighet, iallefall starte.

♥ Søke jobber. Jeg er nødt til å søke forskjellige jobber, slik at jeg kanskje kan få meg en 100% en eller annen plass. Der jeg jobber nå så har jeg bare en 11% stilling, og det blir for lite. Jeg trives veldig godt da, men jeg er nødt til å begynne å se meg om.

Sånn, det var mine nyttårsforsetter! Dette kan jeg klare. Hva er dine?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg