er blitt glad i gull

Hey! I dag er det bare avslapping på planen, derfor er det perfekt at det er snøstorm ute! Jeg synes det er så koselig å sitte inne under dyna, mens det snør og blåser som bare det ute. Luffy kom nettopp inn etter å ha vært ute en tur, og han var helt nedsnødd. Haha, så søt. Er nok kaldt å være katt ute også nå. Det er en villkatt som bor i bakgården våres, jeg synes skikkelig synd på henne. Får lyst til å gå ut og hente henne inn, men det er helt umulig. Hun er livredd mennesker. Hun (eller han) har en liten hule i steinveggen utenfor her har jeg sett, så får håpe det er litt varmere inni der. Jeg skjønner ikke hvordan katten overlever, rart at hun ikke fryser ihjel eller sulter. Hvor finner hun mat liksom? Det er jo mange søppeldunker utenfor her, men kan ikke tro det er så mye mat å finne der. Burde jeg ringe dyrebeskyttelsen, tar de inn villkatter eller er det ikke noe å gjøre med det? Tenk om Luffy og Suzie hadde vært villkatter <,3 uff.

Haha, rare Suzie. Se på tunga hennes, hahaha!

I dag er dette outfitet mitt, shorts inne er så digg. Jeg orker aldri å gå med masse klær inne, inne vil jeg ha på så lite klær som mulig. Alltid hvis det ringer på her, så må jeg løpe og kle på meg litt mer. Haha! Men det er jo så godt å gå halvnaken hjemme.♥♥

Uansett! Jeg tenkte jeg skulle vise dere bilder av den nye PC’en og klokka mi. Både PC’en og klokka er i rosegull. Jeg elsker rosegull på PC, iphone eller rosegull detaljer på vesker og slikt. Jeg er ikke så glad i det når det kommer til interiør, men på klokker og slikt så elsker jeg det. Så fint! Så her er noen bilder av klokka mi, PC’en min og litt annet jeg har kjøpt denne uken.

Seee på denne PC’en da! Åå, så fin! Jeg trengte en ny PC, men ville gjerne ha en som var litt fin, og ikke bare svart og kjedelig. Det er ikke så lett å finne, siden alle bærbar PC’er har så kjedelig utseende. Jeg søkte rundt på komplett først, og fant en PC i gull, men den var for liten. Jeg tenkte at jeg ikke kom til å finne en slik PC uansett, men da jeg dro for å sjekke ut PC’ene på power ble jeg overrasket. De hadde en rosegull, stor PC som samtidig passet mitt budsjett! Yay, haha! Det er så mye gøyere å kjøpe PC (som egentlig er litt kjedelig å bruke masse penger på) som er fin, hehe! I tillegg hadde den CD-rom, så da kan jeg spille sims hvis jeg vil også. De fleste laptoper kommer uten CD-rom virker det som, så fint at denne hadde det. Denne kostet 7999,-.

Se så fin boks, da!



Denne klokken la jeg merke til da jeg skulle gå med søpla på jobb. Jeg stoppet umiddelbart da jeg så den i utstillingsglasset, og tenkte at denne MÅTTE jeg ha! Altså, den er jo helt perfekt! Jeg fikk prøve den, og før jeg bestemte med for å kjøpe den så søkte jeg litt på nett etter den. På Daniel Wellington nettsiden fant jeg den, og der var det en rabattkode, pluss at den var på 10% avslag i tillegg. Så jeg betalte 813 kroner for den, istedet for 1199kr. 400 kroner avslag, så det var ikke værst! Der ser dere, det er alltid smart å sjekke nettet før dere kjøper noe i butikk. Jeg finner ofte det jeg vil ha på avslag, eller en rabattkode, hehe! Jeg skjønte ikke hvordan jeg justerte reimen, så jeg tok den med til en smykkebutikk. Der hjalp de meg å justere den, men desverre er den en centimeter for stor ca. Denne klokken er veldig ny, så man får ikke kjøpt noen ny reim enda heller. Jeg tenker å kjøpe en reim med hull istedet etterhvert, så kan jeg lage hull slik at den passer. Alle reimene er i samme størrelse, så det er faktisk ingen som passer hånden min, så da må jeg lage hull selv. Sykt irriterende at jeg har så tynne håndledd, det er faktisk helt vilt hvor tynn de faktisk er. Ser ut som anoreksiahender! Uff. Men jeg kan fortsatt bruke klokken da, er bare litt irriternde at den rører på seg liksom. Jeg vet ikke om dere ser det på bildet, men klokken er ganske liten. Den dekker altså ikke hele håndleddet mitt slik alle andre klokker gjør, og det liker jeg!
Jeg hadde problemer med å få den av før jeg skulle dusje i går (tror den var vannfast, men tar den av allikevel) og fikk den ikke av. Trodde nesten at den ikke skulle tas av til slutt, at det ikke gikk an liksom hahaha! Anders fikk den av med en gang, og jeg skjønner ikke hvordan han gjorde det. Meg i et nøtteskall, jeg vet ikke hvordan jeg skal få den på igjen engang. Lol!

 

Jeg har gått tom for øyevippeserum, så det var på tide å kjøpe nytt. Dette bestilte jeg fra nelly, og det var nedsatt til bare 199 kroner. Det forrige jeg kjøpte koster 999(!!!) kroner, noe jeg synes var aaaalt for dyrt. Derfor fortet jeg meg å kjøpe dette mens det var på salg, til vanlig koster det 499kr. Dette skal visst være bra, så håper det er like bra som det forrige jeg brukte. Det forrige (pure lash serum) var skikkelig bra, og vippene ble mye lenger. Jeg har fått masse komplimenter for vippene mine, flere har spurt om jeg har satt på løsvipper. Men nei, vippeserumet har virkelig gjort jobben sin. Håper dette også gjør det!
 

Denne søte vaskekluten kjøpte jeg på Kid i går. Sååå søt, eller hva? Vi får inn masse barneprodukter i panda nå, og jeg elsker jo panda! Både jeg og Anders faktisk, så frister nesten å kjøpe inn alt slik at vi har det til vår fremtidige bebis. Hehe! Neida. Denne har jeg satt til pynt over hårsprayen min på badet, den er for søt til å brukes.

Det var alle innkjøpene fra den siste tiden! 


Haha, se på grumpydyret! Jeg knipset noen bilder av henne i går da hun satt ute på taket. Hun pleier å sitte der og følge med av og til.

Nå skal jeg lage laks til middag, og etter det skal jeg lese ferdig denne boka. Den er så bra! Ha en fin søndag. 🙂


 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg