silkemykt ansikt og ny linse

Hallo! Nå har jeg nettopp tatt meg en dusj, kuret håret og renset ansiktet skikkelig. Av og til, kanskje 2-3 ganger i måneden, så bruker jeg en ansikts-gel som fjerner død hud. Dette produktet kjøpte jeg for rundt 1 år siden, og før jeg prøvde gelen var jeg litt skeptisk. Men fyfaen, den funker skikkelig bra! Man skal gni gelen i ansiktet (men unngå under øynene, fordi der er huden veldig tynn og da kan det svi) og så ruller det etterhvert død hud av. Skikkelig ekkelt egentlig, men huden blir seriøst silkemyk etterpå. Smør inn ansiktet med en god ansiktskrem etterpå, og jeg skal love deg du føler deg fresh. Hehe!

Måtte bare knipse et bilde, se på det her! Æsj, men huden blir jo såå myk etterpå. I dag har jeg vært hos mamma, jeg lå jo som sagt over i natt. Så det er ikke så lenge siden jeg kom hjem. I dag fikk jeg plutselig veldig lyst til å kjøpe meg en ny linse, jeg er så drit lei av den gamle. Den gamle er den som fulgte med kameraet da jeg fikk det, og det er jo rundt 6 år siden. Så dere kan tro jeg var lei! Jeg hadde en annen linse liggende hjemme, men den var så stor og tung at jeg gadd aldri å bruke den. Så da ringte jeg pappa i dag og spurte om han hadde noen tips, og han fant ei på Stjørdal som skulle være bra. Så da kjørte vi dit, og ny linse ble det. Jeg er kjempefornøyd så langt! Nå har jeg ikke fått testet linsen i dagslys, så gleder meg til å teste den ut i skikkelig lys i morgen. 

Linsen jeg kjøpte er en Sigma 17-70mm. Jeg har lenge tenkt på å kjøpe en ny linse, men har aldri blitt noe av. Nå hadde jeg råd til det, så da slo jeg til. Shit jeg har brukt mye penger på tekniske ting denne uken, haha! Men både PC’en og linsen føler jeg er gode investeringer, det er noe jeg kommer til å bruke ofte. Så jepp, jeg er fornøyd! 

Nå skal jeg jobbe litt med et ”året som gikk” innlegg. Synes det er ganske gøy å lage slike innlegg, da går jeg igjennom arkivet og ser hva jeg gjorde da og da. Det er det som er så kult med å ha blogg, man kan se tilbake på minner!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg