ikke akkurat favorittmaten

Hei. Nå har jeg nettopp spist spaghetti og kjøttdeig. Anders fikk bestemme hva han ville spise i dag, og da ble det det. Verdens kjedeligste mat etter min mening, haha! Klarer ikke engang å spise meg mett, synes det er så smakløst. Så jeg skal spise noen brødskiver etterpå for å si det sånn. Men det gjør ikke noe, jeg skal ut å spise med jobben i kveld. Vi skal spise på et nytt sted som heter Famille, så det blir spennende. Jeg så på menyen, og det var mye rart, så blir nok en biff. Tør aldri å prøve noe nytt, haha jeg er så kjedelig.

Den nye boka jeg har begynt på! Så langt liker jeg den kjempegodt, tror dette er en bok jeg kommer til å like. Jeg trenger spenning, og denne tror jeg skal være spennende og kanskje til og med litt skummel. I hope so! Hehe. I dag har jeg hatt fri igjen, så har bare støvsugd og gjort litt småting her hjemme. I morgen drar jeg en tur på besøk til mamma, og så skal tanta mi klippe tuppene mine litt. De begynner å bli litt slitt, så best å gjøre det før håret spiser seg oppover. Så skal jeg bestille frisørtime til hårfarging en dag, men denne gangen skal jeg gjøre det til en lærling. Gidder ikke betale 1000kr for å farge håret, kommer ikke på tale! Sist gang jeg farget det i august, så betalte jeg 1200!!! Omg, helt sinnsykt dyrt! Hun damen spurte om hun ville at jeg skulle føne og rette det litt, og jeg sa ja. Det skulle jeg ikke ha gjort, for hun skullet tydeligvis ha 200 kroner for det. Altså! Det tok 10 minutter, minst. Hun gjorde ikke det ordentlig engang, håret var fuktig og hun kunne ikke å rette det. Hun brukte ikke engang varmebeskyttende. Det synes jeg var skikkelig dårlig, så dit skal jeg ikke igjen ihvertfall.

Seee på denne sjokoladekaken da! Anders hadde kjøpt med sjokoladekake hjem fra kiwi forrige helg, og dette er seriøst den beste sjokoladekaken jeg har smakt. Den har helt sykt mye fyll, nesten så det blir litt for mye. Det er så mange sjokoladekaker med bare sånn tynt fyll, og det er ikke godt. Denne kaken derimot, omg yes!

Synes det ble så fint med en slik flette i håret! Denne toppen bestilte jeg fra nelly rett før jul, elsker den! Nå skal jeg hente med brødskiver, ble jo ikke mett av middagen. Haha..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg