fuckings Gygrid

Mange har spurt meg hvorfor jeg alltid retter håret mitt. Vel, her har dere grunnen! ↓



Jeg ser ut som fuckings Gygrid når jeg ikke har rettet håret! Dette er håret mitt rett etter jeg har vasket det, når det har tørket. Ikke så veldig fint akkurat, og jeg kan faktisk IKKE gå ut slik, da ser jeg uflidd ut. Jeg er rett og slett nødt til å rette det, men heldigvis holder det seg rett helt til neste gang jeg vasker det. Snakk om fluffy hår, haha! Dere kan tro jeg hatet håret mitt mye før jeg fant ut at jeg kunne rette det. Håret mitt hadde jeg store komplekser for før, men nå liker jeg det. Etter jeg har rettet det da, vel å merke. Hehe!

I dag har jeg ingen planer, skal bare være hjemme og slappe av. Skal rote meg bort til polet og butikken etterhvert. I morgen blir det drikking, så det gleder jeg meg til. Er lenge siden sist nå. 

Her er forresten bildet jeg kjøpte fra Kremmerhuset. Synes det var kult! Nå skal jeg se en episode av Ex on the beach sverige. En serie som er heeelt på trynet, men det er gøy haha. Dere får ha en fin helg!
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg