verdal

Hallo! Nå har jeg nettopp spist taco til middag, og snart skal mamma kjøre meg til jobb. Jeg dro til Verdal etter jobb i går, fordi lillesøstra mi skulle feire bursdagen sin. Derfor sov jeg over, så det var jo koselig. Nå sitter jeg bare og varmer meg foran ovnen før jeg må dra. Har bare en fire-timers dag i dag, så blir bare en kort jobbdag i dag. Godt egentlig, gleder meg til å komme hjem for å se mer av The handmaids tale. Kan ikke få sagt nok hvor mye jeg digger den serien! Jeg har hatt to mareritt på grunn av den serien to netter på rad. Ikke at serien er så veldig skummel, men kvinnfolka der blir holdt fanget og voldtatt. I går drømte jeg at jeg hadde tatt på meg bodylotion med parfyme, og parfyme var visst ikke lov. Derfor ble jeg straffet og de skulle rive ut øyet mitt. Herregud, for en ekkel drøm!

Uansett, jeg må nesten komme meg avgårde! Dere får ha en fin dag. 💕

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg