hjemmekos

Hallo! Nå er det helg for min del, og det er godt, selv om jeg ikke har hatt en lang jobbuke akkurat. Jeg elsker helger, fordi da har Anders fri og da kan vi sitte oppe mye lenger. Kos! Vi tenker bare å se serier og slappe av i kveld. Og spise masse godteri, hehe! Jeg kjøper meg alltid smågodt på lørdagene, det har vært en liten tradisjon helt siden jeg var barn. Husker vi alltid dro på MIX kiosken for å kjøpe godteri, og av og til leide vi en film også. Fine minner! Godteriet på MIX var alltid hardt, så det er nok derfor jeg elsker når smågodtet har stått en stund, er så vandt med det. Haha!

Favoritt godteriet! Og sånne gummi smokker, men det MÅ være av rett typen! Ikke alle er like god.

Har tent litt lys i leiligheten. Tente lys er så koselig om kveldene på vinteren! Dette duftlyset kjøpte jeg på Kid i dag, lukter sååå godt! Jeg har lenge gått å luktet på dette, men aldri kjøpt det. Da jeg fant ut at det kostet bare 50 kroner måtte jeg bare ha det. Jeg tente det nettopp, så er spent på om det begynner å lukte godt i leiligheten snart. Det lukter som godteri, dere vet sånn Pez drops? Lukter som det smaker, nam haha!

Her skal jeg være i hele kveld, under dyna i sofaen. Høhø! Jeg elsker å være hjemme, jeg trives så godt i denne leiligheten. Jeg husker hvor mye jeg mistrivdes i den forrige, både i hybelen jeg bodde i og leiligheten der Anders bodde før. Her elsker jeg å bo, synes det er så koselig her selv om det ikke er så moderne. Jeg drømte faktisk at vi flyttet her ifra en natt, og jeg ble så lei meg. Haha! Kunne ønske det gikk an å kjøpe denne leiligheten, slik at vi kunne ha pusset opp her og ordnet det slik vi vil.

Verandaen vår er helt nedsnødd. Ingen av oss som gidder å ut for å måke snø heller, haha! Så kaldt ute nå, fryser jo ihjel når jeg går til jobb. Herregud, i går da jeg skulle gå hjem fra jobb skjedde det noe veldig merkelig. Det var to utlendinger som stoppet meg og spurte om jeg kunne hjelpe dem, og så pekte de på en jente som sto ved siden av dem. Jeg forstod ikke helt hva de mente jeg skulle hjelpe dem med først, men så så jeg at hun jenta ikke hadde på seg sko eller jakke. Hun sto der helt barfot og frøs, det så helt syyykt kaldt ut! De to andre sa at hun hadde spurt dem om hjelp, og de visste ikke hva de skulle gjøre. Heldigvis var ikke legevakten mange meterne unna, så han mannen bar henne dit på ryggen. Haha, uff. Hun jenta sa at hun ikke visste hva som skjedde, så mulig hun var ruset på et eller annet. Stakkars jente, det så jo absolutt ikke bra ut der hun sto barfot i snøen og uten jakke. Lurer veldig på hva som egentlig hadde skjedd med henne.

Nååå blir det serie, dere får ha en fin kveld!

2 kommentarer
    1. Åh, så fine og stemningsfulle bilder! Serier og smågodt er aldri feil på lørdag, hehe 🙂 Litt trist å høre om hun jenta uten sko og jakke, men det var jo bra dere fikk hjulpet henne til legevakten!
      Ha en fin lørdag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg