fortsatt morgen

Hallo! Nå blir jeg og Anders hentet straks av svigermor. Vi skal å se russerevy, broren til Anders er russ i år. Gleder meg faktisk litt, russerevyer bruker å være ganske bra! Jeg føler det fortsatt er morgen haha, dagen har gått så fort. Jeg stod opp halv ett, og så brukte jeg nesten to timer på å spise frokost. Deretter dusjet jeg og renset ansiktet mitt men den ansiktsmasken som fjerner døde hudceller. Altså jeg eeelsker den ansiktsmasken! Den er så sykt bra, og huden blir silkemyk etterpå og føles så ren. De siste dagene har jeg hatt en del tørr hud i ansiktet, og det gjør at sminken ikke ser særlig bra ut. Nå fikk jeg fjernet all den døde huden, og sminken ble skikkelig fin på ansiktet etterpå. Nå er jeg snart tom for denne masken (eller gelen) så må bestille nytt.

Nå må jeg stikke!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg