feeling fresh

Nå har jeg nettopp dusjet, barbert meg, smørt meg inn i bodylotion, kuret håret, renset huden for døde hudceller, tatt på ansiktsmaske og lakkert neglene. Ah, føler meg skikkelig fresh nå altså! Hehe! Jeg må ha noen slike dager i blandt der jeg bare tar skikkelig hånd om hud og hår. Det er viktig! Huden i ansiktet føles silkemyk nå, digg. Nå er jeg tom for ansiktsgelen som fjerner døde hudceller, så må kjøpe en ny asap. Herregud så bra den er, kan virkelig ikke leve uten den. Ansiktet er mykt og glatt i flere dager etterpå.

Ser jeg har sølet litt med neglelakken. :):):) Jeg har egentlig lyst til å legge fakenegler, men jeg vet ikke om jeg kommer til å like det. Det ser så ubehagelig ut å ha uekte negler på, ihvertfall hvis de er veldig lang. Skjønner ikke at folk klarer. Hvordan i helvete tørker man seg i ræva uten å kløne opp rævhullet, eller ta inn en tampong? Haha! Alle disse problemene, assss. På snakk om neglelakk, en gang så jeg på et program der ei dame var avhengig av å spise neglelakk. Haha, det er det sykeste jeg har sett. Hun spiste seriøst neglelakk, selv om alle i rundt henne sa at hun kunne dø om hun fortsatte. Hun klarte bare ikke å stoppe. Huff, æsj!

Skikkelig drittvær ute i dag, men da er det ekstra koselig å være inne! Nå skal jeg og Anders lage middag, blir betasuppe i dag. Eller grønnsakssuppe, kall det hva du vil. Hva er egentlig forskjellen?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg