bilder fra min instagram

nye og gamle bilder fra min instagram 


Favoritt ryggsekken min, kjøpte den for noen år siden på HM ♥ Snapp, den ene katten til mamma ♥ Flowersss


Det første bildet jeg tok av Nemi, den døde katten vår ♥ Vafler, yummi! ♥ 17.mai


Regndag ♥ Et bilde fra Høvringen ♥ Hvit hest, nesten litt spøkelsesaktig


Makeuuup! ♥ En rosa dusk, slike dusker er så fint på vesker ♥ Et bilde av en trapp, synes bildet ble litt kult


Meg og Luffy for et par år siden ♥ Kakao med krem, mmm! ♥ Tivoli!


Et bilde jeg tok av Anders. Synes han var så kjekk på dette bildet! ♥ Lilla roser, eller er det roser? Fine iallefall! ♥ Luffy som liten kattunge


Ute hos bestemor om sommeren, så fint og fargerikt ♥ Fine blomster ♥ Solings
 


Anders ♥ Favorittbildet! Det er et lerretbilde fra kremmerhuset, elsker det ♥ Enda mer blomster, sommeren er så fin


Pynte englevinger. Husker jeg kjøpte den fra ebay, haha! ♥ Snipp ♥ Mejj, digger bodyen!


Et bilde fra Ribe i Danmark, så idyllisk ♥ Enda et bilde fra Danmark ♥ Meg og Anders i sommer


Sykeste frokosten! Beste frokosten jeg har spist ever ♥ Nuss-nuss ♥ Bilde fra Danmark


Rare Luffy! ♥ Her ser jeg faktisk litt brun ut, men det er bare filteret som gjør det. Er blek asfuck nå ♥ Nye favorittbikinien

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg