20 spørsmål og svar

1. Noen gang hatt sex på et fly? Nei, æsj! Skjønner ikke hvorfor sex på et fly er en ”kul” greie? Flydoene stinker piss, en knøttsmåe og ekkel, vil ikke akkurat være noe lenger der inne enn jeg må. Ihvertfall ikke ha sex der, yuuuk!

2. Byen eller hjemmefest? Hvis hjemmefesten er bra, så blir jeg mer enn gjerne der enn å dra ut på byen. Byen er alltid kjedelig, og føler alltid jeg blir edru av å være der. Heldigvis bor jeg midt i sentrum og 1 minutt unna utestedene, så når byen har åpnet drar jeg litt frem og tilbake. Blir der aldri noe lenge, og kjøper meg heller aldri drikke der.

3. Hvor er du oppvokst? Jeg er oppvokst i Verdal.

4. Favoritt snacks? Av godteri så er jeg veldig glad i lakris, når det kommer til potetgull så liker jeg sørlandschips med havsalt.

5. Hvilken dag i uken er din favorittdag? Lørdag, da har jeg som oftest fri og det har Anders også. Det samme med søndager, men da er jeg ofte fyllesyk og har angst fra helvete og tilbake. :))) Men jeg liker fredager og lørdager, da er det heeelg og det liker vel alle!

6. Sivilstatus? I et forhold, som forhåpentligvis varer livet ut.♥

7. Hva spiser du helst til frokost? Til vanlig så spiser jeg brødskive med salami eller nugatti. Men om jeg kunne ha valgt hva som helst, så ville det blitt krydret minipølser med eggerøre, melon og annen oppskjært frukt, og loff med nutella på. Det spiste jeg hver dag til frokost da jeg var i Barcelona, sååå godt! Spiste meg stappmett hver morgen, haha!

8. Hva irriterer deg mest? Mennesker… Haha, jo men seriøst! Irriterer meg over andre mennesker hver eneste dag. Mennesker er liksom så dumme og vimsete og det irriterer meg så sykt. Jeg er ikke noe bedre selv da… HEH.

9. Har du barn? Nei, og det blir maaange år til jeg skal ha barn. Vil ikke gi opp friheten min helt enda.

10. Favoritt klesmerke? Når det kommer til bukser så er Levis favorittmerket. Levis har verdens fineste bukser, de sitter alltid perfekt og fremhever rumpa. Ellers liker jeg adidas veldig godt når det kommer til litt mer chille klær. Jeg liker merkeklær, men har masse klær som ikke er noe spesielt merke. 

11. Har du noen uvaner? Njeh, eller, jeg duller alltid med håret mitt. Jeg tvinner det mellom fingrene hele tiden, nesten så mye at jeg er redd for at det skal slite på håret. Haha.

12. Har du noen gang vært innlagt på sykehus? Bare en gang. Jeg hadde tatt abort og fikk komplikasjoner. Jeg våknet på natten av at jeg hadde noe som føltes som svake rier, det ble vondere og vondere så min daværende kjæreste kjørte meg til legevakten. Jeg husker jeg hadde så vondt og var veldig kvalm, det var helt jævlig. Etterhvert la de meg på et rom slik at jeg fikk sove på sykehuset, og så skulle de undersøke meg dagen etterpå. Det var ingenting galt, men de var redde for at rester etter fosteret fortsatt var inni meg, så de måtte kanskje skrape det ut. Heldigvis slapp jeg det, og ble utskrevet dagen etterpå igjen. Noen dager etterpå fikk jeg vondt på natten igjen, og det kjentes ut som når man må fise, men ikke får det til så blir det er skikkelig trykk ved rumpen. Haha, men fyfaaaen det var vondt.

13. Verste og beste fag på skolen? Jeg likte egentlig ingen fag på skolen, ingenting interesserte meg liksom. Men det jeg likte best var vel norsk. Det jeg mislikte mest var gym, fordi vi alltid skulle spille ballspill og det SUGDE jeg i. Det var alltid to lag og ingen ville såklart ha taperen meg på laget sitt. Derfor hatet jeg gym.

14. Liker du best mørke eller lyse rom? Jeg liker best lyse rom, mørke rom blir liksom så… deprimerende. Jeg liker lyse rom, og så kan det gjerne styles opp med litt mørkere pynt osv. Det er fint! Hvitt og svart er fint sammen.

15. Hva bruker du mest penger på? Mat, husleie, regninger og klær. Det er vel det jeg bruker mest penger på.

16. Hva gjør deg bekymret? Egentlig er jeg svært sjeldent bekymret, har liksom ikke så veldig mye å bekymre meg for. Hvis det skulle være noe, så er det om jeg aldri skal få meg fast jobb noen gang. Jeg bekymrer meg litt når det kommer til jobb, fordi jeg er så innadvendt og jeg vet at jeg må søke jobber, men tør liksom ikke helt. Det å skulle begynne å jobbe på en helt ny plass med helt ukjente mennesker skremmer dritten ut av meg. Jeg vet at jeg MÅ det en eller annen gang, og jeg blir helt sliten av tanken. Jeg synes det er så vanskelig å bli kjent med nye folk, og uansett hvor lenge jeg har kjent dem så kommer de aldri helt inn på meg. Jeg klarer det ikke, og derfor blir jeg ofte litt utenfor, kanskje. Ihvertfall hvis det er med folk på min egen alder. Så det sosiale bekymrer meg mest.

17. Hva hadde du gjort om du vant 1 million? Først og fremt hadde jeg nok besvimt av glede, hehe! Tenk da, 1 million! Det er mye penger. Jeg skulle ha bestilt meg en skikkelig reise, og så skulle jeg ha brukt resten på hus/leilighet. Største drømmen er å kjøpe noe eget, så jeg skulle ha brukt pengene på det.

18. Tror du på det overnaturlige? Før trodde jeg på sånt 100%. Nå som jeg har blitt eldre, så er jeg blitt litt mer skeptisk. Jeg tror fortsatt på spøkelser, men har blitt litt mer skeptisk der også. Jeg tror ikke lenger at det er mennesker som går igjen etter døden, men at det er en slags kraft/energi hjernen vår ikke klarer å forstå. Ellers så tror jeg på vitenskap, men jeg tror helt klart at det finnes noe mellom himmel og jord som menneskehjernen ikke greier å forstå. Vi mennesker er smarte, men ikke smarte nok til å forstå ALT.

19. Om du måtte velge, hadde du valgt helt svarte klær resten av livet, eller fargerike klær? Helt svarte klær! Haha, den var enkel. Klær med farger kan være fint, men det må ikke bli for mye farger. Det er ikke helt meg.

20. Nike eller adidas? Jeg liker begge merkene, men jeg liker adidas best. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg