min mening om ‘Skjelvet’ og ingen kino i Levanger

Nå har jeg kommet hjem etter å ha sett filmen ‘Skjelvet’ på kino. Jeg synes den filmen var sååå bra, altså WOW! Den var både trist, spennende og nervepirrende. Den får en terningkast 5 av meg ihvertfall. Kristoffer Joner er en superflink skuespiller, det skal han ha. Så ja, om du ikke har sett den så bør du gjøre det! Bølgen likte jeg også utrolig godt. Jeg synes Norge bare blir bedre og bedre på film!

Nå skal jeg dra på kino masse fremover og se alle filmene jeg har lyst til å få med meg. Etter nyttår legges nemlig denne kinoen ned, og det blir ikke noen ny kino på Levanger. Det ble bestemt i dag. Akkurat det synes jeg er sååå forbanna synd, siden jeg elsker å gå på kino. Jada, jeg vet det bare er å ta toget, men da blir det et dyrere kinobesøk. Det koster 47 kroner en vei, og så koster det rundt 135 for kinoen, så det blir til sammen 229kr og så kanskje man skal ha noe snacks i tillegg. Altså det er jo ikke all verden, men jeg som liker å dra på kino ofte kan ikke lenger dra like ofte. Et annet problem er at mange filmer går i 20-21 tiden og siste tog tilbake til Levanger går 21.55 og da er det ikke alltid man rekker toget hjem. Jeg har ikke bil så da må jeg skaffe skyss. Men men, sånn er det. Litt kjedelig å bo i en by som etterhvert ikke har kino, det skal jeg innrømme.

1 kommentar
    1. Jeg har ikke hørt om Skjelvet, kunne du fortalt mer om selve filmen? Nå likte ikke jeg bølgen spesielt godt, men hvis Skjelvet er laget annerledes skal man ikke se bort i fra at jeg liker den! 🙂 Er litt utdatert på film siden det skjeldent vises noe på kino her

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg