she did it anyway

Fikk denne kule t-skjorten i posten i dag, har ventet på denne! Den er egentlig fra o-mighty.com, men fant den mye billigere på ebay. Tror den kostet 100kr eller noe der, og på den orginale nettsiden kostet den over 400kr. Derfor var jeg litt skeptisk om det kanskje bare var en stygg kopi, men det var det ikke. Digger denne t-skjorten, så cool.

Nå har jeg nettopp sett på bloggerne og spist kveldsmat. Jeg har vært på trening og tatt solarium i kveld, kom hjem for et par timer siden. Nå har jeg tent lys og skal straks se en episode av The Affair, har bare to episoder igjen. Buhu! Ah, jeg liker denne kvelden. Har så god samvittighet for at jeg kom meg på trening både i går og i dag, jeg har tatt sol og så har jeg kjøpt masse frukt. Ligger under pleddet og nyter høsten, den kan virkelig være koselig! Spesielt om kveldene. Anders er på jobb, men kommer snart hjem. Da skal vi se Torsdagsfilmen. Jeg likte ikke forrige episode spesielt godt, så håper denne er bedre. Det er rart at det er torsdag allerede, denne uken har gått så fort!

Verdens fineste og beste treningstights fra Gymshark! Denne er så utrolig lekker, samtidig som den er veldig god å trene i. Jeg er egentlig ikke så fan av sånn ”glatt” stoff på treningstightsene, og det har ikke denne. Denne er i mer stoff, føles veldig mykt og godt.
 

Ny drikkeflaske, kjøpte den til 100kr på en outlet butikk i Østersund. Synes den var kul!
 

Unnet meg en skolebolle etter trening, ehe. En liten fun-fact: jeg spiser aldri det gule i midten, det liker jeg ikke. Haha, alle elsker det i midten, unntatt meg!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg