7 spørsmål om fremtiden min

Vil du gifte deg? Helt ærlig, nei. Jeg har aldri vært den jenta som har hatt giftemål som en stor drøm. Jeg mener jeg og Anders fint kan være kjærester hele livet uten å måtte gifte oss. Jeg får angst av å tenke på all planleggingen som må til, og jeg får angst av at det er en hel dag der all oppmerksomheten skal være rettet mot oss. Ikke minst er det dyrt å skulle ha et så stort selskap, så nei takk! Vi kan jo selvfølgelig bare gifte oss på papiret, men jeg ser ikke helt vitsen for det er ikke noe jeg bryr meg om. Hvis Anders absolutt ville ha giftet seg, så hadde jeg jo gått med på det, men heldigvis tenker han det samme som meg. Mange synes kanskje det er rart siden det er så normalt at man etterhvert gifter seg, men jeg synes ikke det.

Hvor mange barn vil du ha? Jeg vil ha to. Før ville jeg ha tre, men nå tenker jeg nooo way! Haha! To små holder i massevis. Håper seriøst jeg får tvillinger så slipper jeg være gravid to ganger. Graviditet er ikke noe jeg tør å tenke på en gang, har så jævlig fødeangst. Tenk det, jeg har fødeangst og er ikke gravid enda en gang. Herregud som jeg gruer meg til å føde…

Ser du for deg å bo i hus eller leilighet? Jeg har veldig lyst på et mellomstort hus, men det er vanvittig dyrt så det blir nok ikke med det første. Så det blir nok en leilighet vi kjøper først ihvertfall. Det blir nok ikke enda uansett, jeg og Anders har ikke begynt å spare noen ting, så vi blir nok stuck i utleie-leilighet enda noen år. Det går jo fint, men det er jo selvfølgelig bortkastet penger.

Vil du ha husdyr i fremtiden? Husdyr har jeg allerede, har to katter! Luffy og Suzie, som er tre og to år gammel. De mine små bebiser, hehe! Ellers ønsker jeg ikke meg noen andre dyr, jeg har ikke lyst på hund. Det er så mye arbeid og det orker jeg ikke. 

Hvordan tror du din fremtidige kjæreste vil være? Jeg har kjæreste, så jeg vet jo hvordan Anders er. Anders er morsom, snill og omtenksom og jeg føler meg trygg på at det er han jeg vil dele fremtiden min med. ♥

Hva vil du jobbe med i fremtiden? Helt ærlig så vet jeg ikke. Nå jobber jeg i en interiørbutikk og trives der, men drømmejobben hadde vært å jobbet med dyr. Ikke som dyrlege, men i et kattehotell for eksempel. Eller dyrebeskyttelsen, eller bare en dyrebutikk. Det er noe jeg vet jeg hadde trivdes godt med. Så ja, noe med dyr!

Hvor tror du at du er om 10 år? Sånt er vanskelig å svare på, men jeg håper jo at jeg og Anders er sammen enda ihvertfall. Kanskje har vi kjøpt oss et lite hus eller leilighet, og så har vi sikkert fått barn. Jeg håper jeg har en jobb jeg trives med, og at livet mitt er balansert og at jeg trives. Det er egentlig det jeg ønsker. Alt jeg vil er at jeg skal være fornøyd med livet. Shit det er skummelt å tenke på egentlig, hvor jeg er om 10 år. Myyye kan skje på 10 år, jeg kan dø før den tid for den saks skyld. Får ikke håpe det da, haha…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg