enda en dårlig skrekkfilm

I går kveld tenkte jeg og Anders å se film etter at han kom hjem fra jobb. Jeg har lenge hatt lyst til å se skrekkfilmen ‘Hereditary’, og så fant jeg den gratis på nettet, så da ble det den. Hereditary har fått 7,3 på IMDB, noe som er ganske bra. Derfor trodde jeg at denne faktisk skulle være litt bra, men den gang eeeei. Herregud så dårlig, hvordan kan noen virkelig MENE at denne var bra? ÅH, hva er det med folk haha! Så nei, nok en gang ble jeg skuffet over en skrekkfilm. Egentlig er alle skrekkfilmer dårlig, den eneste som faktisk er bra er ‘Den sjette sans’. Ænyweeis, nå har jeg spist fruktsalat og skal straks se Bloggerne. Og så kanskje lese litt i en bok. Jeg begynte ikke på jobb før klokken 16 i dag, og sov derfor til klokken 13.30, heeeh! Er derfor ikke trøtt enda, så blir nok våken i noen timer til. Jeg har forhåndsbestilt boken til Sophie Elise som sikkert dumper ned i postkassen når som helst nå, gleder meeeg! Men frem til lørdag jobber jeg hver dag frem til kvelden, så får vel ikke så mye tid til å lese frem til da. Men på lørdag og søndag skal jeg kun sitte hjemme under pleddet og lese. Det beste med høsten er jo å sitte under pleddet og lese med tente lys. Det er myyys!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg