sitter her sulten

Jeg har nettopp sett på ‘Truls ala Hellstrøm’ og ble akutt veldig sulten. De lager jo så mye god maaat, åååh! Det er ikke en jævla matbit i dette huset, så jeg får vel bare sulte ihjel til i morgen tidlig. Jeg må opp klokken 09 i morgen for å dra på jobb, men har enda ikke lagt meg. Er for sulten til å legge meg, dessuten har jeg akkurat dusjet og håret er klissvått enda. Så får vel sitte oppe en time til og heller være drit trøtt i morgen, haha! Det føles så rart at det er fredag i dag, det føles ikke som helg når jeg jobber. Føles som en helt vanlig hverdag. Gleder meg til en frihelg snart, slik at jeg kan sove lenge sammen med Anders. Det er det ikke ofte vi får til sammen. Uansett, i dag var jeg på min andre kjøretime! Det gikk overraskende mye bedre enn jeg hadde trodd. Jeg har gruet meg litt og da jeg stod opp i dag før kjøretimen hadde jeg mest lyst til å bare avlyse fordi jeg gruet meg sånn. Men med en gang jeg hadde satt meg i bilen og begynte å kjøre, så gikk det bra. Jeg føler at det å kjøre bilen, og da mener jeg å svinge, kjøre riktig og rett og slett styre bilen går mye bedre. Det sa kjørelæreren min også. Han ga meg masse skryt i dag faktisk fordi jeg lærte så raskt og var blitt mye flinkere til å kjøre. Så det var hyggelig å høre, da fikk jeg litt mestringfølelse og det trenger jeg virkelig. Jeg har så utrolig lite tro på meg selv, og trodde at det å skulle lære seg å kjøre skulle bli et helvete. Men det ser ut til å gå fint, jeg har fortsatt en vei å gå, men seriøst – hvor vanskelig kan det være? 



Jeg og Anders så ferdig ‘The haunting of Hill house’ i går. Neeeeei, for en nedtur! Den serien var så vanvittig bra at jeg ville den skulle vare for alltid. Herregud, så bra den var! Anbefales virkelig. Den var ekstremt spennende, creepy, litt trist og litt rørende. Se den, det er alt jeg har å si. Håper håper håååper det kommer en sesong 2. Desverre vet jeg ikke heelt hva jeg synes om slutten, vet ikke om jeg forstod helt. Derfor vil jeg ha en sesong 2 slik at jeg kan få mer forklart hva som egentlig skjedde i dette Hill huset, og hvorfor. Men hva skal jeg se på nå liksom? Har ingenting å se på. :-((( Det er så utrolig mange bra serier for tiden, og når jeg finner en jeg liker skikkelig godt, så ser jeg ferdig alle episodene på under en uke. Og så har jeg plutselig ingenting å se på igjen. Får sjekke litt om det har kommet noe nytt. Jeg har HBO, Netflix og Viaplay, så kom gjerne med tips! Et krav jeg har er at serien må ha fått over score 7 på IMDB, hvis ikke gidder jeg ikke se serien. Der er Anders også enig. Score 7 kan gå fint, men noe under det er uaktuelt. Skal jeg først starte på en serie som jeg skal bruke mye tid på å se, så MÅ den være skikkelig bra. Fler som er enig?

Nå skal jeg ta en spørreundersøkelse på meningstorget.no, og så skal jeg se om det går an å skrape sammen noe mat etterpå. Vi har ikke kjøpt brødskive, så da er det bokstavelig talt ingenting her å spise. Kanskje en gulrot, lol. Jeg har forresten tjent meg 340 kroner på meningstorget, wohoo. Greit å ha hvis jeg plutselig blir fattig en dag, da er det bare å føre over til kontoen min. Jeg laget meg bruker der i juni en gang, så det tar med andre ord laaang tid før man har tjent seg opp litt penger.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg