hjemme fra besøk og linjer under øynene

Nå har jeg og Anders nettopp kommet hjem, vi har vært på besøk hos mamma og spist kveldsmat. Vi fikk servert kringle, så godt! Og så har jeg drukket min første julebrus i dag, det har jeg savnet. Julebrus er best. Det er aldri for tidlig å drikke julebrus, jeg gidder ikke å vente til desember for å si det sånn. Loller litt av de som sutrer fordi de mener julebrusen kommer for tidlig – la være å kjøpe da! Haha, er ikke verre enn det. Synes det er litt koselig at julevarene begynner å komme ut i butikk, jeg. Det var en periode jeg ikke brydde meg særlig mye om jul lenger, jeg gledet meg liksom ikke og gadd ikke pynte noe til jul hjemme. Nå derimot gleder jeg meg til jul, jeg skal pynte leiligheten og jeg skal kjøpe juletre. Gleder meg faktisk til å pynte her hjemme, skal starte med en gang desember kommer. Julepynt er jo så koselig!!♥ Skal ha juletre dette året og jeg vil ha svart tre, haha… Men tror det vil bli kult, så skal jeg pynte med masse bling. ;-)))

Bildet kan inneholde: folk som sitter, bord, mat og innendørs

Jeg har hatt fri i dag så ellers har det ikke skjedd stort, jeg skal ikke på jobb før på mandag nå faktisk. I morgen kveld skal vi til moren til Anders, og på lørdag blir det fest. Det er så godt å endelig ha en fri helg, jeg har ikke hatt det på lenge nå. Det er jo i helgene jeg vil ha fri, vil heller jobbe hver dag i hverdagene, men sånn er det å være ekstravakt. Så ja, blir godt med frihelg med Anders! 

En ting som irriterer meg litt om dagen er de forbanna linjene under øynene! Jeg har på hudsminke i dag og fikk nesten sjokk da jeg så meg i speilet istad, linjene vises så utrolig godt. De vises mye bedre i virkeligheten enn hva de gjør på bildene over. Det irriterer meg fordi de ødelegger sminken min, det ser jo helt forferdelig ut! Kan ikke huske linjene vistes så godt for et år siden, så blir vel bare værre med årene som alt annet. Haha… Jeg sa til Anders på kødd istad at jeg vurderer å lage meg en sparekonto for utseendet mitt, som jeg kan bruke om 5-10 år når ansiktshuden begynner å forfalle. Men innerst inne er det ikke en kødd, haha. Jeg vil ikke se typisk plastikk ut, men jeg vil ikke at huden skal se eldre ut heller. Høres kvalmt ut å si det høyt, men jeg vil ikke se eldre ut enn 25. 🙁 Jeg vil ha smooth hud så lenge jeg kan. Man ser jo 50-åringer som har tatt botox og diverse som ser superfin ut, så det finnes jo håp. Jeg vil jo unngå å se plastikk ut så lenge jeg kan, men om 15 år har jeg sikkert botox, fillers og alt som går an. Hahaha, neida. Joda.

 

Etterpå skal jeg se Kielergata. Usikker på om det er en serie jeg kommer til å like, jeg er ikke så fan av norske serier nemlig. Den eneste norske serien som jeg digget var SKAM. Og så likte jeg humorserien Best før. Ellers så synes jeg det blir litt mye krim, og jeg liker ikke krim. Men Kielergata tror jeg var mer thriller, så jeg håper det. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg