happy halloween & happy b-day

Hallo, og happy halloween alle sammen! 👻 Haha, regner med det bare er folk med unger som feirer i dag. Alle andre feiret litt i helgen sikkert. Nå er jeg ikke en sånn person som feirer halloween akkurat, men gøy allikevel. MEN har feiret Anders i dag da, han har bursdag! Han blir hele 28 år. Gratulerer med dagen, love you.♥ Vi har hatt besøk av familien hans i dag på kaffe og kaker, så det var jo trivelig. Jeg bakte en pavlovakake, moren til Anders hadde bakt gulrotkake (som er hans favoritt) og så hadde Anders kjøpt sjokoladekake. Skjønner ikke heeelt hvorfor han gjorde det, for nå drukner vi bokstavelig talt i kaker her, hahaha! Det er masse igjen. Så får vel spise oss feit på kaker de neste dagene. Kake til både frokost og kvelds, jadda!

I gave av meg fikk han denne koppen, smash og et playstation spill. Tidligere i dag var vi ute og spiste også, på en resaurant som heter Grobian. Maten der er kjempegod, men desverre synes jeg alltid at biffen man får der er litt i minste laget. Den skulle gjerne vært litt større. Ellers er maten der supergod!

Der kan dere se selv, ikke den største biffen akkurat. Neste gang skal jeg heller kjøpe meg burger, burgeren til Anders ser jo helt psycho god ut! Og cheddar fries’ene som var med var drit god, altså OMG! Cheddarfries og hvitløksdressing, ahhh heaven! Nå har besøket dratt og jeg skal rydde opp litt. Vi sneikzz! I morgen har jeg kjøretime igjen, vi får krysse fingrene for at det går bra og at jeg lærer masse.


♥♥♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg