hej hej

Haha, oppfinnsom overskrift! Jeg sliter skikkelig med å finne på overskrifter. Kanskje jeg bare skal bli sånn clickbait-hore og ha sånne ”JEG GRÅT DA HAN SLO MEG” overskrifter som ikke har noen sammenheng med innholdet i innlegget overhodet. Njeeeh, hadde ikke gjort det om jeg fikk betalt engang. Uansett, jeg og Anders har sett film og nå har han lagt seg og jeg sitter oppe alene. Jeg har fri i morgen så trenger ikke legge meg riktig enda. Egentlig skulle jeg ha kjøretime i morgen, men kjørelæreren har blitt syk så timen ble utsatt. Over en uke faktisk, så det var litt kjipt. Vil kjøre så tett og ofte som mulig slik at det ikke tar hundre år å få lappen. Men det blir vel. I går dro jeg til bestemor for å besøke pappa og de, så fikk jeg øvelseskjørt litt da også. Jeg sov over til i dag, og så dro jeg på jobb i ettermiddag. Jeg hadde ikke vært på besøk til bestemor på nesten tre uker, så det var koselig å komme på besøk igjen. Vi begge ser på Svenske Hollywoofruer, så det så vi sammen i går kveld. Hehe! Gunilla kom inn i serien igjen, weheeey! Gunilla er crazy og helt klart morsomst å se på.

Bildet over er ikke tatt i dag, hehe. I dag føler jeg meg skikkelig stygg. Jeg har fått en støgg kvise som gjør vondt, ansiktshuden min er oljete, bryna mine er ustelt og håret mitt er tørt. I tillegg føler jeg meg så sykt bleik. Haha, for noen ”problemer”. Men åhhh, hater når jeg føler meg stygg. I morgen skal jeg ta solarium, trene, kure håret og ta på ansiktsmaske, da vil jeg nok føle meg litt freshere igjen. Jeg høres sikkert veldig utseendefiksert nå, men det vil jeg si at jeg egentlig ikke er. Det virker kanskje litt sånn via bloggen. Så klart bryr jeg meg om utseendet, men til en viss grad. Er ikke noe unormalt opptatt av det. Det er ikke sånn at jeg trener livet av meg, tar på løsnegler, løsvipper, løshår eller bruker mye penger på å se bra ut. Har fått hørt at jeg er veldig utseendefiksert, men den skjønner jeg faktisk ikke, hadde jeg brydd meg veldig hadde jeg nok sett mye bedre ut enn jeg gjør nå. Haha…

Digger denne buksen! Den er fra Carlings, det var bare en igjen og tilfeldigvis i min størrelse. Var på salg og kostet 99 kroner, så det var jo et kupp. Nå ligger jeg i sofaen under dyna og vurderer om jeg skal se på youtube videoer eller Outlander. Det har kommet ny sesong, og episode 1 ligger ute nå på viaplay. YAAAY, den serien er sååå bra! Anbefales!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg