Cat lady

Meg og Loffilaffen! Haha, helt ærlig, jeg har heller lyst på masse katter enn barn. I’m a crazy cat lady for suuure. Jeg legger merke til at det ofte er Luffy som blir med på bilder og ikke Suzie, men hun er seriøst ALLTID ute. Allværskatta, som jeg kaller henne. Hun er ute i all slags vær, til og med når det høljregner.

I dag har jeg bare jobbet, og vært hjemme. Tok med meg Jørgen for å ta litt sol, ellers har det ikke skjedd så mye. Vi begge er blitt avhengig av å være brun, hahaha vi to er så brun nå. Alle kommenterer det. Altså omg Jørgen er så forbanna hot når han er såpass brun. Holy shit!😍 Han er så sykt kjekk, stolt av å ha han som kjæreste.🥰 Nå skal vi se en film før der snart blir natta. God helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg