10 spørsmål

1 – Aldri få ta ett glass vin igjen eller aldri få ta en drink igjen? 
Aldri få ta en drink igjen. Helt ærlig så drikker jeg ikke alkohol fordi det er godt eller at jeg skal kose meg, jeg drikker kun for å bli full. Drinker tar det hundre år før jeg blir full – vin derimot… haha! Jeg liker forresten ikke vin, jeg kjøper det bare fordi det er billig. Liker ikke noe alkohol, synes det smaker dritt.

 

2 – Du må kle deg i en eneste farge resten av livet. Hvilken? 
Svart, den var enkel. Svart passer til alt!

 

 

3 – Hva er den beste, nye oppfinnelsen?
Vipps, haha! SÅ snedig.

 

4 – Dersom du fikk velge et land / sted du fikk bo i for resten av livet ditt, hvor ville du valgt?
Norge, uten tvil! Vi som bor i Norge har det så bra at vi aner det ikke selv. Kunne aldri tenkt meg å bodd i et annet land.

 

5 – Aldri mer se på TV eller aldri høre på musikk igjen?
Aldri mer høre musikk . Jeg hører kun på musikk når jeg er i bevegelse, når jeg er ute og går for eksempel. Når jeg er hjemme og sitter i ro klarer jeg faktisk ikke høre på musikk, blir bare rastløs av det.

 

6 – Hvilket yrke ville du aldri hatt?
Kirurg. Bare tanken på å måtte skjære i folk gjør meg kvalm. Jeg hadde nok besvimt.

 

7 – Hva ville du bli når du var liten? 
Kan ikke huske at jeg ville bli noe spesielt. Eller jo, tror jeg ville bli dyrlege.

 

8 – Om du kunne gi et tips til den yngre deg, hva ville du sagt?
Jeg ville ha sagt at ting blir hundre ganger bedre når jeg blir voksen. Mobbingen vil ta slutt etterhvert, og jeg vil slutte å synes jeg selv er stygg. Jeg må bare gi det tid og så vil alt det vonde gå over, det ville jeg ha sagt. Ikke at jeg hadde det helt forferdelig når jeg var barn, men enkelte på skolen gjorde livet mitt kjipt noen ganger.

 

9 – Kaker, chips eller godteri? 
Hmm, den var vanskelig! Men tror det blir godteri. Samtidi elsker jeg potetgull og enkelte kaker. Pavlovakake og sjokoladekake for eksempel, mmm!

 

 

10 – Beste frokosten?
Beste frokosten er minipølser (sånne sterke man får på hotell) med eggrøre, masse frukt og appensinjuice. Ååå, så godt! Spiser ALLTID det når jeg ligger på hotell. Nesten så jeg vil sove på hotell bare for å spise frokost der, hehe!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg