nytt stativ

Eyy! Nå ligger jeg i sofaen og har akkurat sett paradise hotel. Bare jeg som synes paradise blir kjedeligere og kjedeligere for hvert år? Synes de kan begynne å sende big brother igjen, få igang litt drama. 

Idag kjøpte jeg stativ til kameraet mitt, egentlig burde jeg ha gjort det for to år siden. Nå kan jeg ta hundrevis av selfies uten å måtte sette kameraet oppå andre ting hoho. Neida.. Joda.

 






 Nå er det helg for min del, og i helgen skal jeg nok bare være hjemme. Om ikke noe annet dukker opp, men jeg tviler. God helg da folkzz

 Husker denne eller? har fått heeelt hekta haha xD

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg