erre her d e partey

Hellåå! Har akkurat vært ute å spist med mormor og brødrene mine, og snart skal jeg stikke til levanger for å drikke. Haha, jeg drar ALLTID til levanger, utelivet på verdal er jo bare trist. Verdal er trist, lol.
Har ikke blogget på noen dager, har rett og slett ikke hatt noe spesielt å blogge om. Har heller ikke hatt noe spesielt ork til det.

Igår var det såå fint og varmt vær ute, så da solte jeg meg for første gang ute i år. Ååh elskeeeer at det endelig går mot sommer, lykkeee! Håper denne sommeren blir like bra som den i fjor, masse drikking og hæla i taket. Haha! God helg folkenzzz


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg