rainy day

Hey! Idag regner det som vanlig, ikke at det gjør meg noe, jeg er jo ikke ute uansett. Hah! Kom ned fra hytta idag igjen (dro opp igår), deilig egentlig. Jeg er ikke noe særlig hyttemenneske, synes det er dødskjedelig å sitte langt oppi fjellet for å være ærlig. Men jeg hadde ikke vært der på 5 år, så det var kanskje på tide å bli med denne gangen. Fikk ihvertfall gått på ski, noe jeg også enda synes er dødskjedelig. På tur hjem idag greide jeg å tryne ned en bakke, det er jo bare såå typisk meg! Jeg kan virkelig ikke gå på ski, skateboard, rulleskøyter eller noe slikt, jeg er aaalt for klønete til sånt. Tror nok det er best jeg bare beholder skoa på, så jeg ikke brekker noe. Haha!







Ingen bilder fra hytta, bare noen selfies fra idag. HEHE

Noen som husker denne sangen eller? Mamma spilte den før idag, og nå har jeg fått helt hekta på den!

4 kommentarer
    1. hater regn! men prøver å kos med fordi om! du er peeeen
      Kyss og klem fra Prinsessen . blogg.no <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg