septum?



Hei jeg tok piercing i nesen idag… Neida! Det er bare en leppe piercing, som jeg stappet opp i nesen for å se hvordan jeg hadde sett ut med septum. Synes egentlig det er litt kult, men jeg ville ikke ha passet det, og har heller ikke lyst på det selv. Men jeg synes det er dritkult hos noen!

Nå skal jeg straks legge meg, håper jeg får sove siden jeg skal opp på jobb imorgen tidlig. Jeg er så ufattelig trøtt for tiden, og har sovet nesten 17 timer i strekk i flere netter de dagene jeg ikke har jobbet.
Trøttetryne ass.. Imorgen skal jeg drikke også, det blir diiiigg hehe! Godnatt

Har du septum?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg