Dag 5: fire ting du ikke greier deg uten en dag

Dag 5: fire ting du ikke greier deg uten en dag

Bortsett fra mat, drikke og dopapir (hehe) så er det noen ting jeg bare MÅ ha med meg igjennom en dag, og det første er..


Iphone! Den er et must igjennom hele dagen, føler det alltid er noe som mangler hvis den ikke er med meg. Og da sier det seg selv at jeg også er avhengig av lader.


Mitt must have nummer tre, er rettetang! Den er alltid med meg hvis jeg sover borte. Håret mitt må alltid rettes om morgenen, om jeg ikke vil se ut som et troll på hodet. Denne rettetangen er forresten veldig bra, kjøpte den på Elkjøp for et år siden til 700kr.


Nummer fire må bli PC’en min. Den bruker jeg nesten hver eneste dag, til å føre over bilder, blogge, se serier osv.

Hvilke fire ting klarer ikke du deg uten en dag? ^^

2 kommentarer
    1. utenom snus har jeg ikke noe som jeg trenger hver dag. men jeg har ikke lyst til å være så alt for lenge borte fra en datamaskin (helst min egen) med internett. også synes jeg det er kjipt hvis jeg er på en plass der jeg ikke kan drikke så mye vann jeg bare vil. også er det fint å kunne slappe av i løpet av en dag med litt musikk. men jeg klarer meg fint en uke uten alt, utenom snus, så lenge der finnes nok mat og drikke og en trygg plass å sove.

    2. iggy: Tror nok jeg hadde klart meg uten alt dette jeg også, det er jo ikke noe jeg MÅ ha for å leve, men sånn ellers er de gull verdt å ha. ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg