trondheim today





Hei! Idag har jeg hatt en skikkelig koselig dag i Trondheim. Har gått rundt i byen, spist på fridays og etter det dro vi på fotballkamp. Akkurat nå er jeg syykt trøtt, så skal finne senga etter dette innlegget, sov kanskje 4 timer inatt. Blæh, og imorgen må jeg opp tidlig igjen, skal jo tilbake for å tattovere meg. Må være i Trondheim klokken 10, så må opp i god tid for å rekke tåget.



Forrett delt på tre, såå godt!


Hovedretten min, enda bedre! Åh elsker spareribsen på fridays, beste ever!!♥ Og sausen da herregud, NAM


Kjøpte ikke noe spesielt idag, bare dette. Batman topp fra H&M og lue fra Cubus

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg