høst?


Merker det begynner å gå mot høst nå, kjenner det spesielt på den kalde, sure vinden og regnværet. Så kjedelig, skulle ønske sommeren varte for alltid, hehe! 
Idag så skal jeg faktisk på visning på en hybelleilighet i Levanger. Det er eget rom og bad, og felles kjøkken. Tilsammen er det bare to hybler, så venninna mi vil ha den andre hybelen. Håååper vi får dem, kryss fingrene for meg! Hvis jeg ikke får hybelen begynner jeg å gråte, seriøst.

Ellers har det ikke skjedd så mye her, har vært mye hos kjæresten den siste tiden. Igår var jeg å så Børning da, sammen med tanta mi, den var bra! Så tenker jeg å se Hercules, noen som har sett den?

Har farget håret helsvart igjen, det hadde begynt å blitt brunt i tillegg til en dritstygg ettervekst. Jeg tenkte egentlig å farge det brunt, men jeg sparer det til senere. Er veldig usikker på om jeg kommer til å trives i brunt hår, og da er det litt synd å bruke flere hundre kroner på å dra til frisøren for å så bli misfornøyd. Føler svart passer bedre til meg, synes øynene kommer bedre frem. Men det har jo også sine ulemper, f.eks at jeg fort kan se litt blek ut. Får bare dynke på masse solpudder! Hehe neida..

Hva synes du om svart hår? Liker du høsten?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg