Dag 8: den søteste tingen du eier

Dag 8: den søteste tingen du eier


Den søteste tingen jeg eier må nok bli Furby’en min. Haha, den er så søt! Sikkert kjempebarnslig at en 21 åring har Furby, men what the hell! Jeg er jo litt barnlig♥
Husker jeg fikk min første Furby da jeg var rundt 6 år gammel. Jeg og familien skulle kjøre langt (husker ikke hvor) og kjøpte derfor en leke til meg sånn at jeg ikke skulle kjede meg så mye i bilen. Og da fikk jeg en lys Furby husker jeg, og jeg lekte med den heeeele tiden, elsket den! Har den faktisk enda hjemme hos mormor og morfar. :’)

Har du Furby, eller noen gang hatt en?


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg