kaos

Hei! Dagen idag har vært litt opp og ned. Det begynte med at NAV ringte meg imorges og fortalte at jeg heller måtte se om jeg kunne finne en annen hybel siden de synes den jeg så på var litt for dyr. De skal hjelpe meg å betale husleia + strøm til jeg har fått meg en jobb. Men de skulle allikevel se om de kunne betale, så de skulle ringe meg senere på dagen om hva de hadde kommet fram til. Senere på dagen ringte de igjen, og sa at de ikke kunne hjelpe meg med akkurat den hybelen. Jeg ble sååå skuffet og lei meg, for jeg ville virkelig ha denne hybelen siden den lå midt i byen og det passet meg perfekt siden jeg ikke har bil eller førerkort. MEN, så sa mamma og pappa at de kunne betale 500kr hver i måneden for meg! Og det gikk NAV med på, så nå er jeg suuuperglad! Nå mangler det bare å skrive under kontrakten, så er hybelen min. Jeg har verdens snilleste foreldre!♥ Venninna mi fikk også den andre hybelen, så snart flytter vi sammen, wee! Det blir bra.

Så nå har det ihvertfall ordnet seg med plass å bo. Den andre tingen jeg ble litt lei meg for før idag er at katten min har blitt syk. Hun spiser nesten ingenting, og har blitt ekstremt tynn. Mamma var til dyrlegen med henne idag, og dyrlegen viste ikke helt hva som feilet hun. Han gidde katten min ormkur og en blærekatarr kur som skal vare i 10 dager. Men han mistenkte det kanskje kan være virus, og hvis det er det er det ingenting dem kan gjøre. Så det betyr altså at vi må avlive henne om hun ikke blir friskere. Det skjærer i hjertet å se at kjæledyret ditt har det vondt! :c Man blir jo så glad i dem.. Hun har begynt å tisse inne fordi hun ikke orker å gå ut, og hun sitter alltid helt i ro og ser ganske lei seg ut. Stakkars Eva Gunn pusen min, håper hun blir frisk igjen.


 Ellers har jeg ikke gjort så mye idag, laget mat og vasket badet er det eneste. Har ingen bilder å dele, så tenkte å legge inn noen fine inspo bilder, er så lenge siden jeg har gjort det nå.

 

Pin by Electric Raspberry on Personal Instagram Photos | Pinterest
Airmax
Dreaming is beautiful
hair
clothing rock | Tumblr
makingdays.tumblr.com
(6) Tumblr

 
Kiss me like u wanna be loved







2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg