forandringer

Hei! Er en liten stund siden jeg har vært innom bloggen nå. Har for det meste vært hos kjæresten og der har jeg ikke hatt med pc eller kamera. Og mobilblogging liker jeg ikke noe særlig.

 

Denne uken har vært litt rar egentlig, mye bra og dårlig har skjedd. Jeg har endelig fått skrevet under kontakten på hybelen, så nå er den bare MIN og jeg flytter inn på søndag, det samme gjør venninna mi i den andre hybelen. Skal bli sååå deilig å ha noe eget, gleder meg! Skal vise bilder når jeg har flyttet inn.

 

Det dårlige er at Eva Gunn (katten vår) har dødd. Hun har vært syk lenge og dyrlegen mistenkte hun hadde et slags virus. Vi fikk uansett noen andre medisiner for å se om hun ble bedre, men desverre døde hun hjemme hos oss for noen dager siden. Det gikk ikke ordentlig inn på meg før jeg så hun var begravd under det fine plommetreet vi har i hagen. Sitter å gråter når jeg tenker på hun. Et dyr blir man så utrolig glad i, har hatt henne i over 7 år. Eva Gunn var nok den mest sære og overlegne katten jeg hat møtt haha, derfor hun var så spesiell også. Kommer til å savne henne 🙁

 

Dette ble kanskje litt rotete innlegg, skriver fra iphone. Vi blogges sikkert mer imorgen, har noen innkjøp å vise! 🙂


4 kommentarer
    1. Så utrolig trist å høre om katten din:( Er alltid kjempetrist når dyr dør, man har jo alltid et spesielt bånd med de, som ikke kan måle seg med noe annet <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg