litt nytt

Hei! Bare jeg som synes det nye designet til blogg.no har blitt litt rart? Hehe, jeg venner det til meg etterhvert, er bare ikke så glad i endringer.

Jeg var på en liten shoppingrunde igår, endte opp med en høstjakke, litt nytt undertøy og diverse. Så nå blir det lenge til neste gang jeg kan shoppe, skal jo snart leve fattiglivet. Buhu! Neida, joda. Blir jo litt slik når jeg flytter for meg selv og for øyeblikket lever på NAV. 
Her er ihvertfall det jeg kjøpte igår!

 
Jakke fra Only, passer perfekt til høsten! 


Korsett og nattkjolegreie (eller hva kaller man det, haha?) fra H&M


Undertøy fra H&M. Eeelsker fint undertøy!


Diverse greier fra H&M og Cubus


Leopard topp fra Cubus og en helt vanlig singlett fra Lindex

Hva synes du? 


 Atm sitter jeg hjemme hos mamma og bare slapper av, og blogger da heheee. Skal se litt serier på nett nå, før mormor kommer hit og skal steke vaffler. Nam! Så må jeg sikkert begynne å pakke ned litt klær og ting. Æhh, vet ikke hvor jeg skal begynne, har så mye klær og sko overalt. Må sikkert gi bort noe av det. Kanskje jeg kan ha en konkurranse på bloggen der jeg deler ut noe klær, vi får se!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg