produktiv

Idag har jeg vært litt produktiv for en gangs skyld. Har levert noen papierer, ordnet noe greier og ryddet litt. Er egentlig veldig trøtt, så nå ligger jeg i senga og slapper av. Er ikke heelt i form idag, men jeg har verdens beste immunforsvar så jeg blir aldri ordentlig syk.
Burde vel heller ha vært ute i finværet nå, men jeg orker ikke. Varmen gjør meg så sliten, herregud! Jeg tåler ikke varme lenger, lol. Men skal uansett prøve å nyte de siste sommerdagene vi har igjen, før høsten slår inn for fullt.

 





Nyter du varmen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg