50 spørsmål og svar

Har ligget i sengen og prøvd og fått sovet i to timer nå, men ser ut som jeg bare kan glemme det. Utrolig irriterende, må opp tidlig imorgen. Alltid når jeg sover alene, kan det ta flere timer før jeg sovner. Men når jeg sover med kjæresten sovner jeg som regel etter 10 minutter. Åååh, jeg er jo egentlig trøtt også!
Så for å ha noe å gjøre, kjører jeg på med en ”50 spørsmål og svar” greie… boooring!


 1. Har du et mellomnavn? Nei
2. Hvilken tid på døgnet liker du best? Midt på dagen eller natten
3. Hvor liker du deg best? Hjemme
4. Hva er det første du gjør når du er alene hjemme? Hmm, slår på pc’en ihvertfall, og tv’en
5. Har noen av vennene dine sviktet deg før? Noen av de gamle sikkert, vet ikke husker ikke
6. Hva er din formening om musikk? Jeg elsker musikk, hører på det hver dag
7. Bryr du deg om hva andre synes om deg? Jeg bryr jo meg såklart om hva andre synes om meg, men ikke i så stor grad. Jeg gir enkelt og greit litt faen
8. Høyrehendt eller venstrehendt? Høyrehendt
9. Har du gjort noe bra ut av livet ditt? Jada det har jeg sikkert
10. Hvor mange kjæledyr har du hatt? Har hatt mange katter, og en kanin da jeg var liten. Også hadde besteforeldrene mine to husky’er og en chihuahua som jeg var mye sammen med
11. Hvor var ditt første kyss? Det var nok i fylla en eller annen gang, lol
12. Hvor var “din første gang”? Ehm..? Det svarer jeg ikke på
13. Hva tiltrekkes du av i det motsatte kjønn? Personlighet, øyne og smil
14. Er du deg selv mot andre? Det spørs veldig hvem jeg er med, har vanskelig for å være meg selv med folk jeg ikke kjenner
15. Hva er det koseligste du vet om? Ligge inntil kjæresten<3
16. Hva får deg til å sove? Jeg elsker å bli pjusket på, da sovner jeg veldig lett
17. Sang som får deg til å smile? Hmm, vet ikke
18. Sang som får deg til å gråte? Tupac feat Skylar Grey – Better dayz, den er så fin
19. Hva ville du gjort for søskene dine? Spørs litt hva som menes her? Men jeg er jo glad i dem, og vil at de skal ha det bra
20. Liker du utseendet ditt? Både og, altså jeg klarer å leve med hvordan jeg ser ut. Men jeg vil operere nesen og puppene, også vil jeg legge på meg noen kg!
21. Hva har du gjort som du angrer på? Ja, det har vi vel alle gjort?
22. Hvor mange puter har du i senga? 2
23. Hva er din favoritt tv-serie? Har mange, akkurat nå gleder jeg meg til Sons of Anarchy begynner igjen!
24. Hva gjør du før du sovner? Sjekker mobilen og setter på alarm
25. Hvor føler du deg hjemme? Hjemme der jeg bor nå, men snart skal jeg flytte til Levanger. Men Verdal vil nok alltid være gode gamle hjembyen min, selv om jeg er dritlei plassen hehe
26. Hva er din største drøm? At jeg en gang kan slå meg til ro og være lykkelig med livet, enkelt og greit
27. Er du “på g” med noen akkurat nå? Har kjæreste
28. Hvordan ser rommet ditt ut? Lite og søtt, låner rommet til lillebroren min atm før jeg flytter
29. Hvordan er din klesstil? Ææh, vet ikke, ikke noe spesiell egentlig..
30. Hva er dine største interesser? Egentlig ingenting, men måtte det være noe så blir det foto og redigering
31. Hva er typisk -din- humor? Haha, jeg vet ikke, den er ganske rar for å si det sånn
32. Hvordan oppfører du deg når du liker noen? Jeg tør ikke være meg selv, det suger. Men nå er jeg trygg på kjæresten min og tør å være meg selv hele tiden
33. Hva gjør du når du har kjærlighetssorg? Har aldri hatt ordentlig kjærlighetssorg, så jeg vet ikke
34. Hva er din yndlingssmak? Om det er snakk om spiselige ting, sjokoladesmak
35. Hva er din yndlingslukt? Jeg liker søte lukter, også elsker jeg lukten av bensin og kjeller, haha!
36. Hvor ofte dusjer du? Som regel annenhver dag, om jeg ikke har svettet noe forjævlig da heh
37. Mange eller få venner? Jeg har få venner, og jeg liker det slik. Jeg er ikke særlig sosial, og jeg hadde ikke orket å hatt hundrevis av venner jeg må anstrenge meg for å holde kontakten med
38. Kjenner vennene dine den virkelige deg? De kjenner meg nok ganske godt, ja
39. Hva er ditt første minne? Mitt første minne husker jeg fra når jeg var 1 år, husker jeg mistet potetgullskålen i gulvet og ble dritredd, haha
40. Hvordan hilser du på folk? Sier vel bare hei og smiler..? 
41. Liker du å ta hevn på folk? Det kan føles digg ja, men egentlig er den beste hevnen å bare gi faen i dem som har gjort deg vondt
42. Liker du å gå i bikini/badebukse? Ja, går helt greit
43. Hva er den mest spilte sangen på pc’en din atm? Det vet jeg ikke
44. Er du ute etter et langvarig forhold eller bare one night stands? Forhold, jeg er jo i ett akkurat nå
45. Har du en hemmelighet du har tenkt å ta med deg i grava? Nei, ikke som jeg vet haha..?
46. Føler du deg populær? Nei
47. Føler du deg som en taper? Ja, litt
48. Hvordan parfyme bruker du? En fra Britney Spears, de lukter så gooodt!
49. Har du mange søsken? 3 småsøsken
50. Liker du oppmerksomhet? Ja, men det spørs jo litt av hvem og da, og hvilke situasjoner. Liker f.eks ikke oppmerksomhet om det er masse folk som ser på meg

Nå MÅÅÅÅ jeg sove!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg