leopard denim





Sko fra Vans / Bukse fra Carlings / Topp fra H&M / Cardigan fra Only

Er sjeldent jeg tar outfitbilder, og det er fordi jeg ikke orker å ordne meg noe særlig når jeg ikke skal noe og bare er hjemme. Kanskje jeg burde bli flinkere til det? Njaaa, får se. Litt vrient med selvutløser, bildene blir liksom aldri slik jeg vil de skal bli.

Nå sitter jeg å venter på sodd til middag, holder på å sulte ihjeeel! Etterpå drar jeg til Levanger for å sove hos kjæresten inatt, blir kos♥ 


eeeers

Hva synes du om leopardbuksa, noe du kunne gått i?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg