grilling og pakking

Hei! Idag har jeg pakket sammen alt jeg skal ha med meg til hybelen imorgen. Ble litt overrasket over hvor mye klær jeg faktisk har, haha.. Har gitt bort masse, og det er jo ikke lenge siden jeg ryddet i klesskapet og ga bort myyye da også! Men greit å få vekk klær jeg ikke bruker, tar sykt mye plass. Så nå er klær, sko, ytterjakker og litt pynt og diverse pakket ned, og imorgen flytter jeg og venninna mi inn klokken to. Yeyy, endelig!


Klærne på sofaen er klær jeg skal gi bort, og de i posene er klær jeg skal ha med.. Håper jeg får plass hehe!

Ellers så har jeg vært å grillet hos mormor og morfar med familien ikveld, tror nok dette var siste gang jeg spiser grillmat i år. Litt trist! Er ihvertfall veeeldig mett nå, grillmat er så godt.








Ikveld blir jeg bare hjemme igjen, siden jeg skal passe shitkidsa når mamma skal på nattvakt. Litt kjedelig, men får se serier til jeg sovner! ^^
Ha en fin lørdag folkeeens!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg