min andre dag på hybelen

Hei! Nå blogger jeg for første gang fra hybelen! Trives veldig godt her så langt, og er ganske sikker på at jeg alltid kommer til å gjøre det. Det er veldig koselig her, tenkte å vise noen bilder imorgen når jeg får kameraet mitt. Så langt kan dere få et lite bilde av stua/rommet

 
Skal henge opp noen bilder og et speil litt senere, møblene var der fra før av

Imorgen kommer mamma og skal være med meg å kjøpe inn litt diverse ting som håndduker osv. Og idag var jeg så heldig å fikk være med venninna mi og mora hennes til Åre for å handle mat. Handlet mat og diverse for litt over 600kr, fikk altså veeldig mye for pengene! Så det var bra, sparte mye på det. Føler meg så voksen når jeg bruker så mye penger på sånt, haha! Må vel bare bli vant til voksenlivet tenker jeg, hehe.. 

                 
 
                                                             Akkurat nå sitter jeg å ser på tv, kjeder meg litt egentlig.
                                              Skal finne en ny serie å se på, så blir det nok natta etterhvert. Så godnatt ♥
                   

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg