fler bilder av hybelen

Hei! Tenkte å vise noen fler bilder av hybelen, siden jeg ikke har gjort det enda. Så her kommer noen fler bilder!

Kjøkkenet


Stua/soverommet





Badet



 Koselig plass, eller hva? Som jeg har skrevet før, bor jeg her sammen med ei venninne. Vi har eget bad og rom, også deler vi kjøkken. Er veldig glad for at jeg har eget bad på rommet, det er digg. Tror nok dette må være de fineste og beste hyblene i sentrum, hehe!

Jeg burde vel egentlig ha lagt meg nå, skal opp klokken 7 imorgen tidlig. Skal til Orkanger, også en tur til Trondheim etterpå. Men før jeg legger meg skal jeg se noen fler episoder av den nye serien jeg har begynt på, Orange is the new black! Likte den serien veldig godt, noen fler som har sett det? 
Uansett, god helg og godnatt! ^^

9 kommentarer

Siste innlegg