home sweet home

Hei! Nå sitter jeg hos pappa, men skal snart ta tåget hjem til Levanger. Føles litt rart å si ”hjem”, for det føles enda som om jeg bor på Verdal. Verdal vil nok alltid være hjemmet mitt, selv om jeg er veldig lei av plassen, hehe!
Ble med hos pappa og sov inatt siden det ble litt sent før vi kom hjem (var i orkanger som sagt) igår og jeg var så trøtt. Sov i 16 timer inatt, og det trengtes virkelig. Har sovet utrolig dårlig den siste tiden, så det å sove SÅ tungt uten at hjernen er i fullt kjør hele tiden, var veldig godt.

Når jeg kommer hjem skal jeg legge meg under dyna og se ‘Orange is the new black’ til jeg blir trøtt, som sikkert er noooen timer til enda! Nå må jeg nesten stikke, hejdå♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg